Planvoorbereider Planmatig Onderhoud

4 november 2024

Planvoorbereider Planmatig onderhoud

Locatie: Omgeving Amsterdam

Minimale opleiding/werkervaring: mbo of hbo bouwkundige opleiding en 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie

minimaal drie jaar relevante ervaring

Fulltime/parttime: Fulltime (40 uur)


“Wil jij werken bij een bouwbedrijf dat zich inzet voor duurzame samenwerkingen en waarbij plezier en passie in het werk centraal staan?"


Wat ga je dagelijks doen?

In de functie van planvoorbereider planmatig onderhoud ben jij de spil in het plannen en coördineren van onderhoudsprojecten. Je neemt actief deel aan grote planmatige onderhoudsprojecten en bent vanaf het begin betrokken bij het ontwikkelen van scenario's en alternatieve plannen. Je bent initiatiefrijk en oplossingsgericht, waarbij je een cruciale rol speelt in het inventariseren en inspecteren van objecten op het gebied van gevelonderhoud. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van gedetailleerde plannen van aanpak.


Ook ben je natuurlijk nauw in contact met opdrachtgevers, zowel voor als tijdens de uitvoering van projecten. Je bent een belangrijke schakel in het communiceren van projectvoortgang en het afstemmen van verwachtingen. Bovendien neem je deel aan werkgroepen met opdrachtgevers om de samenwerking te optimaliseren en eventuele uitdagingen tijdig te identificeren en aan te pakken.


Waarom kiezen voor deze opdrachtgever?

Dit familiebedrijf staat voor een duurzame en resultaatgerichte samenwerking. Ze hechten veel waarde aan het opbouwen van sterke relaties met medewerkers, ketenpartners, opdrachtgevers en bewoners. Hierbij organiseren ze zich slim en denken ze actief na over hun toegevoegde waarde om aan de behoeften van hun klanten te voldoen en hen te verrassen met hun service, kennis en kwaliteit. Ze geloven dat medewerkers die zich ontwikkelen niet alleen beter functioneren binnen het bedrijf, maar ook meer voldoening uit hun werk halen. Daarom bieden ze medewerkers verschillende trainingsmogelijkheden aan.


Ze streven naar een goede PPP-balans (People, Planet, Profit) en hebben zelfs een vierde P toegevoegd: de P van Pleasure. Het gaat hen om het plezier van samen goed werk leveren en resultaatgericht samenwerken. Zo kunnen ze gezamenlijk kosten reduceren, doorlooptijden verkorten, planningen en prestatiegaranties waarmaken, de afgesproken kwaliteit behalen, budgetten garanderen en een hoge tevredenheid realiseren bij alle betrokkenen. De organisatie kenmerkt zich door duidelijkheid in elkaars rollen en verwachtingen, naast elkaar staan met gezamenlijke belangen voorop, kennis delen om tot de beste resultaten te komen, afspraken nakomen en een open en eerlijke communicatie. Maar bovenal wordt er met passie en plezier samengewerkt.


Waarom jij?

Je bent proactief en nauwgezet in je aanpak, waarbij je oog hebt voor detail en kwaliteit. Daarnaast ben je communicatief vaardig en in staat om effectief samen te werken met diverse stakeholders. Ook ben je flexibel en veerkrachtig, waardoor je in staat bent om snel te schakelen en te reageren op veranderende omstandigheden.


Wat krijg je ervoor terug?

  • Volledig door de werkgever betaald pensioen
  • Bonusregeling
  • Elektrische leaseauto
  • 32 verlofdagen
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van vak- en loopbaangerichte opleidingen.
  • Een eindejaarsgeschenk- en borrel, zomerse BBQ’s, september Gezondheidsmaand en voor ouders met kleine kinderen een Sinterklaasfeest.
  • Gezellige borrels

Solliciteer direct!

Share by: